Customer Care Information / Information à la clientèle


Dear Valued Thane Direct Customer, Thank you for taking the time to visit Thane Direct Canada. We hope you have found everything you were looking for. If you have a specific question that you were unable to find the answer to, or if you would like assistance in placing your order, please call 1-877-771-7017 to speak directly to a Customer Care Representative. We are committed to providing you with exceptional Customer Service. Your questions and suggestions are important to us, and help make Thane Direct Canada a great place to shop. Alternately you may e-mail us at: customercare@thane.ca or write to us at: P.O. Box 11539, 600 The East Mall, Toronto ON, M9B 4B0 Warm Regards, Thane Direct Canada Customer Care Team Cher client de Thane Direct, Nous vous remercions de visiter Thane Direct Canada et nous espérons que vous aurez trouvé ce que vous recherchiez. Si vous avez des questions auxquelles vous n’aurez pas trouvé de réponses satisfaisantes, ou si vous avez besoin d’aide pour commander, communiquez avec un représentant du service à la clientèle au 1-877-771-7017. Nous nous engageons à vous procurer un service exceptionnel. Chez Thane Direct Canada, vos questions et vos commentaires sont importants puisqu’ils nous aident à demeurer l’endroit idéal pour effectuer toutes vos emplettes. Vous pouvez nous envoyer un courriel au customercare@thane.ca ou nous écrire au: B.P. 11539, 600 The East Mall, Toronto ON, M9B 4B0 Sincères remerciements, Équipe du service à la clientèle de Thane Direct Canada.
* Your Name: 
Address: 
Province/Postal Code: 
* Your Email:  
Reply By: ¬†  Email Phone Post
Your Message:  
 
We will respond to you within 2 business days / Prévoyez 2 jours ouvrables avant de recevoir une réponse.

Hours of Operation / Heures d’ouverture:

Monday – Friday 8:30 AM – 5:00 PM (Eastern Standard Time). Lundi – Vendredi: 8 :30h. à 17h. (Heure normale de l’est).

Billing Information / Informations de facturation:

Credit card customers please note that a charge for products ordered through our company will appear on your credit card statement as ‘Thane Direct, Inc’. If paying by personal cheque, your order will ship after your cheque has cleared the bank. For refunds or a returned product, please allow 7-10 business days for the credit to appear back on your statement. For refunds issued by cheque, the cheque request will be issued the day your return is processed. Please allow 14 business days for the cheque to be processed and returned to you. Pour les paiements effectués par carte de crédit, notez que votre état de compte affichera la commande sous le nom ‘Thane Direct, Inc.’. Si vous payez avec un chèque personnel, le produit sera expédié après l’encaissement du chèque par la banque. Pour le remboursement d’un produit retourné, s.v.p. prévoyez de 7- 10 jours ouvrables avant que le crédit apparaisse sur votre relevé de compte. Pour les remboursements par cheque, cette demande sera traitée le jour même ou le produit aura été reçu. S.V.P. accordez 14 jours pour le traitement et la livraison du cheque.

Warranty Information / Informations sur la garantie:

Should your product prove to be defective within one year from the date of purchase, please call our Customer Care Team. Under this warranty, Thane Direct will repair or replace any parts found to be defective. This warranty is effective only if the product is purchased and operated in Canada. This warranty extends only to personal use, and does not extend to any product that has been used for which it is not intended. Your warranty does not apply to the following:
  • Damage due to accident, misuse, abuse, commercial use or vandalism.
  • Improper or inadequate maintenance.
  • Unauthorized modification or commercial use.
  • Damage in return transit.
  • “Normal” wear of parts (wear and tear that occurs over time and with use).
  • Repairs made by an unauthorized service technician.
Although required replacement parts are available to you at no cost during your one year warranty, they are subject to a $14.95 shipping and handling fee. After expiration of the warranty, the cost of parts will be the responsibility of the customer. Si votre produit fait défaut dans l’intervalle d’un an à compter de la date d’achat, ne retournez pas votre appareil au lieu de l’achat, s’il vous plaît appelez au service à la clientèle. En vertu de cette garantie, Thane Direct, réparera ou remplacera les pièces défectueuses. Cette garantie est valable uniquement si le produit est acheté et utilisé au Canada. Cette garantie s’applique uniquement à un usage personnel et ne s’étend pas au produit qui a été utilisé a des fins pour lesquels il n’est pas prévu. Cette garantie ne s’applique pas de ce qui suit:
  • Les dommages dus à un accident, abus, exploitation commerciale ou de vandalisme.
  • Mauvais entretien.
  • Toute modification non autorisée ou l’utilisation commerciale.
  • Les avaries de transport de retour.
  • L’usure “normal” des pièces (usure qui se produit au fil du temps et de l’utilisation).
  • Les réparations effectuées par un technicien non autorisé.
Bien que les pièces de rechange nécessaires soient disponibles pour vous sans frais lors de votre garantie d’un an, ils sont soumis à un frais de 14,95 $ pour l’expédition et manutention. Après l’expiration de la garantie, le coût des pièces seront à la charge du client.

Returns / Retours:

Should it be necessary to return or exchange the product, please call to obtain your return authorization number within 30 days after the order has been received. Our 30-day money back guarantee entitles you to a full refund of the purchase price, less the shipping and handling charges. Thane Direct is not responsible for the cost incurred by the customer to return the product. Please obtain a tracking number and insure your parcel to guarantee that it’s safely returned back to us. No refunds or exchanges will be issued for returns that are damaged or lost in shipping. Si vous deviez retourner ou échanger le produit, s’il vous plaît appelez pour obtenir votre numéro d’autorisation de retour entre les 30 jours après la commande a été reçue. Notre garantie de 30 jours vous donne droit à un remboursement complet du prix d’achat, moins les frais de manutention et de livraison. Thane Direct n’est pas responsable pour les frais encourus par le client pour retourner le produit. S’il vous plaît obtenez un numéro de suivi et assurer votre colis pour garantir qu’il est renvoyés en toute sécurité. Aucun remboursement ou échange ne sera émis pour les retours qui sont endommagés ou perdus durant le transport.

Reseller Policy / Politique revendeur:

Counterfeit Warning To assure the authenticity of any Thane Direct product, please make your purchases through a Thane Direct Authorized Dealer. If you are unsure, please contact our Customer Care Team. Purchasing through a Thane Direct Authorized Dealer ensures that:
  • You will be buying the original, as-seen-on-tv product
  • The product will carry our 1 year limited manufacturer’s warranty.
  • You will have a 30 day guarantee to return the product for refund of the purchase price of the item, less shipping and handling charges.
If you purchase through an unauthorized dealer, you cannot be certain that any of the above guarantees will apply. Attention contrefaçon Pour assurer l’authenticité d’un produit Thane Direct, s’il vous plaît faire vos achats grâce à un revendeur agréé Thane Direct. Si vous n’êtes pas sûr, s’il vous plaît contacter notre équipe de service à la clientèle. L’achat par un revendeur agréé Thane Direct veille à ce que:
  • Vous serez acheté l’original, comme-vu-sur-tv produit
  • Le produit porte la garantie de notre fabricant limitée de 1 an de.
  • Vous aurez une garantie de 30 jours pour retourner le produit pour un remboursement du prix d’achat de l’élément, moins d’expédition et de manutention.
Si vous achetez auprès d’un revendeur non autorisé, vous ne pouvez pas être certain que l’une des garanties ci-dessus s’applique.